Training Verkopen

Hoe analyseer je de behoefte van een (potentiële) klant en profileer je jouw dienst of product? Hoe zorg je dat de klant echt iets van je koopt? In deze training leer je bezwaren effectief te adresseren en om te buigen. Je weet ze te koppelen aan aantoonbare winstpunten voor de klant.

Na de training Verkopen weet je op succesvolle wijze je klanten te benaderen en verbeter je je verkoopresultaten.

Mogelijke onderwerpen

  • proactieve en klantgerichte houding
  • gesprekstechnieken
  • gesprekstructuur (CAPA)
  • commerciële vaardigheden
  • opvangen van koopsignalen
  • koopmotieven en verkoopargumenten
  • klantgericht verkopen (Unique Buying Points)
  • omgaan met en ombuigen van bezwaren
  • de verschillende klanttypes (DAS)
  • realiseren van cross- en upselling
  • onderhandelen
  • omgangsvormen / lichaamstaal
  • rollenspellen.
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.