Hoe analyseer je de behoefte van een (potentiële) klant en profileer je jouw dienst of product? Hoe zorg je dat de klant echt iets van je koopt? In deze training leer je bezwaren effectief te adresseren en om te buigen. Je weet ze te koppelen aan aantoonbare winstpunten voor de klant.

Na de training Verkopen weet je op succesvolle wijze je klanten te benaderen en verbeter je je verkoopresultaten.

Mogelijke onderwerpen

  • proactieve en klantgerichte houding
  • gesprekstechnieken
  • gesprekstructuur (CAPA)
  • commerciële vaardigheden
  • opvangen van koopsignalen
  • koopmotieven en verkoopargumenten
  • klantgericht verkopen (Unique Buying Points)
  • omgaan met en ombuigen van bezwaren
  • de verschillende klanttypes (DAS)
  • realiseren van cross- en upselling
  • onderhandelen
  • omgangsvormen / lichaamstaal
  • rollenspellen.

Kijk ook eens naar deze trainingen!