Training Telefonische verkoop

Wil je proactief de markt benaderen? En is de telefoon hierbij een belangrijk middel? Of wil je klanten die jou te woord staan beter benaderen en actief adviseren? Onze training telefonische verkoop is een praktische training waarin je verkoopvaardigheden kunt verhogen. Je leert hoe je op een effectieve manier klanten kunt benaderen en je verkoopresultaten kunt verbeteren.

Mogelijke onderwerpen

  •  voorbereiden op een telefonisch verkoopgesprek
  • een goede introductie
  • de juiste vragen stellen
  • gesprekstructuur (CAPA)
  • commerciële gesprekstechnieken
  • opvangen van koopsignalen
  • koopmotieven en verkoopargumenten
  • omgaan met bezwaren
  • de verschillende klanttypes (DAS)
  • onderhandelen
  • succesvol realiseren van up- en cross-selling
  • rollenspellen.
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.

Kijk ook eens naar deze trainingen!

Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.