Training Telefonische klachtafhandeling

Vind je het moeilijk om boze klanten telefonisch te woord te staan? Vind je het lastig om klachten op een klantvriendelijke en efficiënte wijze af te handelen?

Herken waar ongenoegen bij klanten vandaan komt en ga daar handig mee om. Breng klanten servicegericht een moeilijke boodschap. Buig klachten om en voorkom echte conflicten. Je kunt het na de training Telefonische klachtafhandeling.

Mogelijke onderwerpen

  •  communicatieve vaardigheden
  •  positieve en klantgerichte instelling
  •  gesprekstechnieken
  •  telefoonetiquette
  •  klachtafhandeling in vijf stappen
  •  omgaan met bezwaren
  •  voorkomen van conflicten
  •  de verschillende klanttypes (DAS)
  •  rollenspellen.
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.