Training Social media en webcare

Van leuke opmerkingen tot klachten en uit de hand gelopen discussies. Twitter, Facebook, Linkedin staan er vol mee. Als organisatie moet je soms reageren. Maar hoe en wanneer? Goede inzet van online webcare verbetert de klantervaring en klanttevredenheid. Maak met de training Social media & webcare stappen in (online) reputatiemanagement.

Mogelijke onderwerpen

  • introductie social media
  • webcare en reputatiemanagement
  • strategie & reactiebeleid
  • social media monitoring
  • huisstijl en toonzetting
  • reactieve en proactieve houding
  • klantgericht reageren
  • effectief omgaan met ‘zinloze’ discussies.
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.