Training Servicetraining

Onvriendelijke behandeling van klanten, onbeantwoorde klachten, onbereikbaarheid, lange wachttijden. Klanten ergeren zich groen en geel aan slechte service. Met de servicetraining van Extra Trainers leren jij en jouw medewerkers op kritische wijze te kijken naar de serviceverlening van jullie eigen organisatie. Met als doel een hogere klanttevredenheid. Een hogere omzet en meer winst zijn een logisch gevolg.

Deze onderwerpen komen meestal aan bod in de servicetraining. Samen met jou zorgen we ervoor dat de inhoud perfect aansluit op jouw doelstellingen.

  • Wat is service?
  • Wat zijn de grootste service-struikelblokken van jullie organisatie?
  • Wat kun je doen om service te verbeteren binnen jullie eigen organisatie?
  • Verbale communicatie (taalgebruik, kennis)
  • Non-verbale communicatie (uitstraling, oogcontact, lichaamstaal)
  • Paraverbale communicatie (stemgebruik)
  • Omgaan met klachten
  • Representativiteit
  • Rollenspellen met acteur
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.