Onvriendelijke behandeling van klanten, onbeantwoorde klachten, onbereikbaarheid, lange wachttijden. Klanten ergeren zich groen en geel aan slechte service. Met de servicetraining van Extra Trainers leren jij en jouw medewerkers op kritische wijze te kijken naar de serviceverlening van jullie eigen organisatie. Met als doel een hogere klanttevredenheid. Een hogere omzet en meer winst zijn een logisch gevolg.

Deze onderwerpen komen meestal aan bod in de servicetraining. Samen met jou zorgen we ervoor dat de inhoud perfect aansluit op jouw doelstellingen.

  • Wat is service?
  • Wat zijn de grootste service-struikelblokken van jullie organisatie?
  • Wat kun je doen om service te verbeteren binnen jullie eigen organisatie?
  • Verbale communicatie (taalgebruik, kennis)
  • Non-verbale communicatie (uitstraling, oogcontact, lichaamstaal)
  • Paraverbale communicatie (stemgebruik)
  • Omgaan met klachten
  • Representativiteit
  • Rollenspellen met acteur

Kijk ook eens naar deze trainingen!