Training Receptie- en baliewerk

Je werkt als receptie- of baliemedewerker. Een drukke baan waar je je hoofd goed bij moet houden. Correct, servicegericht en snel mensen te woord te staan via ‘meerdere kanalen’ is jouw dagelijkse werk. Onder druk goed luisteren, doorvragen en ‘in control’ blijven is dan soms lastig. Toch?

In de training Receptie- en baliewerk leer je hoe je klantgericht contact maakt en omgaat met lastige situaties. Dit leidt tot meer sympathie en waardering. En je vertegenwoordigt jouw organisatie uitstekend.

Mogelijke onderwerpen

  • communicatieve vaardigheden
  • bewustwording
  • ontvangst van bezoekers
  • gesprekstechnieken
  • telefoonetiquette
  • klachtafhandeling
  • omgaan met bezwaren
  • voorkomen van conflicten
  • rollenspellen.
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.