Communiceren met verschillende klanttypes

Effectief service verlenen of verkopen. Weet dan goed welke communicatiestijl past bij welke klant. Iedereen is anders en communiceert anders. Hoe je de juiste knoppen indrukt, kun je leren.
Na de training Communiceren met verschillende klanttypes weet je hoe je communicatie aansluit bij verschillende karakters en stijlen van anderen. Zodat je betere gesprekken voert, je klant nog beter helpt en beter verkoopt. Je leert verschillende communicatiestijlen herkennen en weet die effectief af te stemmen op jouw klant.

Mogelijke onderwerpen

  • analyse van gedragsstijlen
  • inzicht in eigen manier van communiceren
  • klanttypes
  • afstemmen van eigen stijl op verschillende klanttypes
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.