Training Klantgericht telefoneren

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers en collega´s. Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? Bijvoorbeeld als jij het druk hebt en zij blijven praten.

Voer efficiënte en klantgerichte telefoongesprekken. Met meerdere bellers tegelijk en onder druk. Zorg dat je je emoties de baas bent, ook al zijn klanten lastig. Of zelfs boos.Telefoneer kort en krachtig maar niet kortaf. Je leert het in de training Klantgericht telefoneren.

Mogelijke onderwerpen

  •  communicatievormen
  •  taalgebruik (actief, positief, krachtig)
  •  gespreksstructuur
  •  regie houden
  •  telefoonetiquette
  •  omgaan met emoties
  •  klantgerichtheid
  •  luisteren, samenvatten, doorvragen
  •  visualiseren.
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.