Training Helpdesk- en supportwerk

Een snelle, efficiënte en klantgerichte helpdesk- en supportafdeling die concreet bijdraagt aan hoger rendement en nieuwe kansen voor de organisatie. Beter vragen beantwoorden en klanten efficiënt helpen. Via meerdere kanalen (telefoon, chat, balie) sneller tot een goede oplossing komen én een goede relatie opbouwen. Het kan!

De training Helpdesk- en supportwerk is afgestemd op jouw dagelijkse praktijk.

Mogelijke onderwerpen

  • communicatieve vaardigheden
  • positieve en klantgerichte instelling
  • inzicht in de klant
  • gesprekstechnieken aan de telefoon
  • gespreksstructuur (aannemen – analyse – antwoord – afsluiting)
  • visualiseren
  • doorvragen
  • reageren op een e-mail
  • taalgebruik
  • prioriteiten stellen en plannen
  • klachtafhandeling
  • rollenspellen.
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.