Upselling & Cross selling

Elk klantcontact biedt kansen op cross selling en up-selling. Een tevreden klant koopt vanuit vertrouwen in jouw organisatie sneller aanvullende of nieuwe producten. Met de juiste communicatietechnieken genereer je meer verkoop in het contact met de klant. En, doe je dit op de juiste manier? Dan ervaart de klant een proactieve en meedenkende service.

Na deze training identificeert je onuitgesproken klantbehoeften op een adviserende manier en zet je die om naar extra afname.

Mogelijke onderwerpen

  • identificeren van koopmotieven
  • waarde koppelen aan verkoopkansen
  • win-win situaties creëren
  • van product naar voordeel
  • vraag-, analyse- en afsluittechnieken
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.