Service via WhatsApp

WhatsApp biedt enorme mogelijkheden voor online en mobile klantenservice. In Nederland is WhatsApp een van de meest gebruikte apps op een smartphone. 4 op de 10 mensen gebruikt WhatsApp zakelijk. Om een vraag te stellen of meer informatie te krijgen. Aan een reisorganisatie of bijvoorbeeld een bank.

Maar hoe zorg je ervoor dat de klant centraal blijft staan in de conversatie? En op welke manier hou je interactie kort en persoonlijk? Door in klantdialoog leiding te houden, en positief en to-the-point te zijn, maak je service via WhatsApp een unieke klantbeleving.

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke training leer je hoe je op een professionele manier appt met klanten en relaties: met de juiste toon en met een goed resultaat.

  • Do en don’ts WhatsApp
  • Leiding nemen en houden
  • Beknopt en to-the-point communiceren
  • Positief en persoonlijk taalgebruik (toch zakelijk!)
  • Meeleven met de klant
  • De klant centraal stellen
  • Gebruik van emoticons
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.