WhatsApp biedt enorme mogelijkheden voor online en mobile klantenservice. In Nederland is WhatsApp een van de meest gebruikte apps op een smartphone. 4 op de 10 mensen gebruikt WhatsApp zakelijk. Om een vraag te stellen of meer informatie te krijgen. Aan een reisorganisatie of bijvoorbeeld een bank.

Maar hoe zorg je ervoor dat de klant centraal blijft staan in de conversatie? En op welke manier hou je interactie kort en persoonlijk? Door in klantdialoog leiding te houden, en positief en to-the-point te zijn, maak je service via WhatsApp een unieke klantbeleving.

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke training leer je hoe je op een professionele manier appt met klanten en relaties: met de juiste toon en met een goed resultaat.

  • Do en don’ts WhatsApp
  • Leiding nemen en houden
  • Beknopt en to-the-point communiceren
  • Positief en persoonlijk taalgebruik (toch zakelijk!)
  • Meeleven met de klant
  • De klant centraal stellen
  • Gebruik van emoticons

Kijk ook eens naar deze trainingen!