Service via Facebook Messenger

Door het grote gebruik van Facebook is ook Facebook Messenger een steeds logischer kanaal voor persoonlijke klantenservice. Net als WhatsApp biedt Messenger veel potentie klanttevredenheid te vergoten. Ruim driekwart van de gebruikers is tevreden over persoonlijke, mobiele klantenservice.

Hoe zorg je ervoor dat klanten centraal staan in de conversatie? En op welke manier hou je interactie kort en persoonlijk? Door in de dialoog to-the-point en positief leiding te houden vergoot je klanttevredenheid aanzienlijk.

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke training leer je hoe je op een professionele manier via Facebook Messenger communiceert met klanten en relaties: met de juiste toon en met een goed resultaat.

  • Publieke vs 1-op-1 klantcommunicatie
  • Leiding nemen en houden
  • Beknopt en to-the-point communiceren
  • Positief en persoonlijk taalgebruik (toch zakelijk!)
  • Meeleven met de klant
  • De klant centraal stellen
  • Gebruik van emoticons
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.