Proactive messaging

Met initiatieven als Straight Through Processing en Self Service zijn organisaties in staat enorme aantal transacties door klanten zelf te laten uitvoeren. Zonder tussenkomst van medewerkers kopen consumenten producten of voeren zij andere transacties uit. Vooraf gedefinieerde triggers

Maar hoe zorg je ervoor dat consumenten precies weten wat ze moeten doen in een online proces? En op welke manier instrueer je op een effectieve manier?
Met klantgerichte, contextmatige en proactieve communicatie in het transactieproces minimaliseer je uitval en begeleid je consumenten naar succesvol conversie.

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke training leer je hoe alerts, SMS, track en trace-berichten en online help begrijpelijk maakt.

  • Kort en to-the-point communiceren
  • Taalgebruik (concreet, duidelijk, positief en modern)
  • Schrijfstijl (klantgericht, B1 en actief)
  • Informeren & adviseren
  • Conversiegericht instrueren
Onze trainingen zijn altijd maatwerk. Jouw situatie kan verschillen met die van een andere afdeling of organisatie. De onderwerpen, aanpak en de duur van de training stemmen we dan ook altijd in overleg af. Onder het kopje onderwerpen vind je in ieder geval een indicatie van de onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens de training. Jouw ideeën en wensen nemen we hierin natuurlijk graag mee.
Wil je een offerte aanvragen of advies over een passende training? Bel dan naar 036 545 17 13 of stuur een e-mail naar info@extratrainers.nl. Antwoorden op veel praktische vragen vind je ook in onze FAQ´s.