Met e-mailnieuwsbrieven informeer en betrek je jullie doelgroep effectief bij jullie dienstverlening. Door goed te testen en te meten weet je precies welke boodschap aanslaat bij jullie klanten en relaties. Met relevante en goed geschreven e-mailcontent zorg je voor aansluiting en conversie op jullie website.

Maar hoe zorg je voor prikkelende en scanbare content? Hoe zorg je dat je inschrijvingen krijgt voor een evenement, een brochure downloaden of direct een bestelling doen? Met andere woorden: op welke manier zet je in op een effectieve call-to-action?

In een intensieve, praktijkgerichte training leer je hoe je conversiegerichte nieuwsbrieven maakt waarmee je beter informeert of meer verkoopt. We vertellen je ook over de makkelijke technieken die je daarvoor hebt!

  • Do’s & dont’s
  • Basistips digitaal communiceren
  • Taalgebruik (concreet, duidelijk, positief en modern)
  • Schrijfstijl (klantgericht, B1 en actief)
  • Conversiegericht instrueren
  • Gebruik e-mailsystemen
  • Juridische regels

Kijk ook eens naar deze trainingen!